sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Thursday, May 26, 2011

sambungan geram!

assalamualaikum....

p/s : entry ni panjang. sape tak sanggup bace tekan "x" cepat cepat. hehe

oh ye.sebenarnye aku nak tulis semalam pasal ni.tapi bile dah duk teringat pasal hal kat bitara tu terus aku lupe nak tulis.aiyoyo =.="  oke. kali ni aku geram gile gile la kat sorang hamba ALLAH ni. aku rase sume orang tau kot.pasal semalam ade lam berita kat tv. ha? tak tengok berita? aisehmen =.=" takpe. takpe.meh aku story mory kat sini.haaa.malam tadi aku tibe tibe tergerak hati nak tengok berita. eh eh. memang la.aku memang la jarang tengok berita.hahaha. opss jangan marah dulu. aku nak cerita niy.hehe

oke.berita first malam tadi.nak tau tak?
"Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, 25 nak tuka name kepada  Aleesha Farhana "
 dan lagi sekali, nak tau tak? dye dah tuka pon jantina dye. tu yang aku geram gile gile tu. ape yang tak best sangat jadi lelaki? dah ALLAH bagi jadi lelaki.syukur jelah. nak tuka pulak. ish. saje je la cari penyakit.

dah tu mase aku duk geram geram tu. boleh pulak adik aku yang form 1 tu tanye.
" dah dye tuka jantina kat hospital la?". yelah dik oiiiiii. aku jawab macam tu. then dye tanye lagi "kena bedah ke?" adoi.aku tak tau nak hempuk kepala adik aku ke tak.hahaha.eh tak tak.aku x hempuk.aku sayang adik aku lorh.hehe.pastu adik aku tu tanye lagi. " dah tu tak sakit ke?" haha.adik aku melawak ke? adoi. memang la aku rase nak pengsan.betol la dye nak uji kesabaran aku.ceh.haha
oke.dah adik aku tanye kan? aku pon jawab la " memang la sakit.tapi bile kite nak sesuatu, memang tak kire dah sakit ke tak. rela je tahan sakit.sebab tu dye sanggup". lepas tu bile aku toleh balik kat tv, dah habis dah berita tu. =.=" tak sempat nak tengok lagi ape dye cakap. tapi bagus gak adik aku kacau. takde la aku nak meletup kat situ.hahaaha

p/s : tu sume komen aku la.korang camne?

tagline hari ni : ALLAH tau ape yg terbaik untuk kite. takyah nak ubah!

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...