sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Saturday, May 21, 2011

aku dan peti sejuk

"erk..! eeeeeeyaaaaarrrrrggggggghhhh!!!! ish.ape yang susah sangat nii.makkkkkkkkkkkkkkk!!! gane nok buke peti ni?" *garu kepale*
assalamualaikum....
oh ye.ape kes kat atas tu? dah macam nak bertinju je aku tengok.haha.takdelah.tu dialog aku la tu mase kecik dulu2.haha.nak tau kenape?cop cop.janji dulu.jangan gelak tau?erk.muke xleh bla plak.nak gelak la tu.aish =.=" sila letak jari telunjuk depan bibir sekarang jugak!hohoho.haa.bagus bagus.camni baru boleh bagitau.hehe.takdelah.dulu2 mase aku kecik2 aku tak pandaiberape mahir bukak peti ais.hehe.dari kecik sampai la umo aku dah 6 tahun.still takleh bukak.haha.malu.malu.tapi aku dah nyanyukingat ingat lupe pasal tu.hehe. tup tup tadi mase aku gi umah tok.mak ingatkan balik pasal tu.nak tau kenape?haaa..mase kitaorang sampai umah tok tadi..kebetulan baru je azan asar.aku pun ape lagi. 
"mak..semayang lu la op?" mak aku pun angguk.aku pun dengan semangat berkobar kobar gi je la nak masuk umah tok.aku pegang tombol pintu.lepas tu.aku pulas.erk, takleh? tak puas hati.aku pulas lagi skali.erk? takleh jugak? oh.berkunci kot *nada yakin* "mak,pintu berkunci la pulak.kunci katne eh?" mak aku jawab. "ade kat dalam kot" mak aku pun try pulas tombol pintu. krekkkkk...!! erk? tak kunci pon? nape mak buke boleh..aku tak boleh? =.=" lepas tu mak aku pun ape lagi.geleng geleng kepale sambil cakap. "patot la mase dulu2 nak buke peti ais pon tak boleh.dah 6 tahun pon takleh bukak lagi" fuuuh..malu siot.nasib baek ayah aku je yang ade mase tu. =.=" sekian.
malu + sedih = innocent



tagline hari ni : cuba sehabis boleh!!!!

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...