sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Monday, May 9, 2011

aku budak sekolah!!

assalamulaikum.eh.pelik ke tengok tajuk tu? ape ingat aku dah x layak sekolah ke?haha.
hehe.ari ni gi skola macam2 perasaan ade

1. TERUJA sebab dapat gather balik ngan kawan2..best sangat.macam2 cite ade tadi.kecoh dewan.haha

2. HAPPY sebab xyah duk asrama! haha.agaknye benci betol kot aku kat asrama.hihi.xdelah.sebenarnye aku rindu nak naek bas ramai2.macam mase form 1 dulu.hehe

3. SEGAN pasal adik2 tengok semacam je.mentang2 la aku masuk form 6.haha.ape la.tengok aku macam aku ade wat salah je.aiyoyo.poning eden.hihi

4. LUCU pasal jumpe macam2 jenis orang tadi.maklumlah ramai jugak dari sekolah lain.eh.memang rmai la yang join orm 6 kat skola aku.yang dapat twaran 402.yang daftar pon rmai tadi.terkejut gile tengok.haha.dah la macam2 ragam.x terkate aku jadinye.haha.

k la.tu je kot nak kongsi.aku nak belajar pendekkan entri sekarang niy.haha.payah tol nak tulis pendek2.pasal suke membebel kot.haha.

tagline hari ni : saye suke sekolah!!!

wassalam~~

4 comments:

fatien ! said...

xduduk asrma dh ke? hehe. jadi org baru dh la kat skul dg..

nadiahcenyum said...

fatien : x duk doh....cerai talak tiga orh.wakaka. haaa..mmg da jd org baru...habis org tgk semacam. cehhh....mentang2 kite MATURED.hahaha. *perasan*

Pembawa_Wacana said...

payah nak tulis entri pendek-pendek....hehehe...

nadiahcenyum said...

pembawa_wacana : hehe.tau takpe.macam ade yang tak terluah je jadinye.hehe

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...