sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Wednesday, May 25, 2011

kegeraman berlaku apabila.....

assalamualaikum.

oke.pagi tadi aku ponteng sekolah.ops.jangan marah dulu.aku ade hal la.hehe. pagi tadi aku rajinkan diri pegi bitara.almaklumlah lesen moto tak ciap lagi.hehe.tadi aku baru je  sudahkan sisa sisa latihan yang tinggal.the last hours bak kate orang.hehe.oke.takmau cite panjang.yang aku geram sangat tadi sebab ade la sorang pakcik niy.mase kat bahagian nak brek kecemasan tu dye bikin gua geram lorrr. mase tu dye duk belakang aku la.aku ni kire duk barisan paling depan la.pastu sebenarnye mase tu giliran orang2 sebelah aku la yang wat aksi lak.eh eh.boleh je orang sebelah aku mengelamun. aku tengok dye.dye tengok aku.cehhh..poyo lah! geram gile aku.tau kenape? pakcik belakang aku tu boleh pulak dye picit hon kat aku.oh sangat geram.ape pulak.bukan turn aku lahhhh.ishh...x leh bla betol.memang geram. aku pun ape lagi.dah takmo gerak sangat kan.aku pun sesedap mi bandung jela wat muke seposen gerakkan moto aku.dalam hati berapi ouh.tapi aku gerak gak.pasal aku takut aku yang meletop nanti.yang aku geram sangat...sebab pakcik tu cakap " gerak la! panans ni!" eh eh.ape dye sorang je ke panas? orang laen pun panas gak.boleh je sabar. ish!! =.="
 wassalam~~

tagline hari ni : sabar itu sebahagian dari iman....

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...