sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Thursday, December 22, 2011

sketsa pendek

Assalamualaikum....




oke..tau word balik tak? atau dalam bahase inggeris nye "going back"...
ahaaaa....tau jugak kan cuti start esok? huhu...sume kat bilik balik.... yang jiran sebelah pun nak balik jugak..aiyoooo....tak best la.... selalu ade jugak orang yang boleh diusik..haha.... oke oke... melalut pulak....ni nak cakap..... tak aci la depa balik...buat aku teringat laaa..teringat ape yea? oke..meh story mory...

ni....aku teringat....dulu zaman sekolah..... tiap tiap minggu aku balik....tak penah miss.....tambah tambah time dah form 4 and form 5...almaklumlah kan....dah senior...haaha....tapi yang takleh tahannye.... even aku selalu balik pun....aku tak penah kena time spotcheck....taktau nape...tapi memang warden takleh nak kesan yang aku takde kat hostel..hehehe.... and kalau nak banding ngan sekarang pulak.....mak aihhhh...jauh beno bezanye.... sebab ape nak tau? sebab sekarang ni aku dah tercampak jauh kat perak ni.....hahahaa...nak sangat balik tiap tiap minggu zaman sekolah kan? sekarang..rasakan....hahahaa..aduii..seksa betul la berbulan bulan takleh balik ni..... betul betul terseksa jiwa, raga dan bakul..haha..kalau dulu balik tu sinonim ngan aku....tibe tibe je dah jadi antonim pulak.....huhuhu...sedihhhh.....sekarang ni cuma mampu tengok dan tahan je dalam dalam lubuk hati ni.....sedih tau tengok orang balik umah..tambah pulak bilik aku hujung....dah blok hujung....bilik jugak paling hujung..hahaha....

takpelah...aku rase ade hikmah kot..mane nak tau nanti aku dapat U pun jauh jauh....maunye aku meraung sorang sorang kat bilik..haha...maaf la yea....sketsa luahan hati tiba tiba....sekian...wassalam..


p/s : buat adik adik yang masih sekolah...akak nasihatkan.....janganlah biasekan diri balik tiap tiap minggu....kang terseksa macam akak ni haa...hehe

TAGLINE HARI NI : BALIK ITU INDAH!!!

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...