sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Tuesday, December 6, 2011

update pantas

assalamualaikum.....










hmmm...betul lakan kata kata kat atas? hidup ni macam roda..kejap kita kat atas... kejap lagi kita kat bawah pulak....kadang kadang kita sedih sangat... tapi japgi mesti hepi lagi..hehe..macam jugak aku....baru ni aku sedih kan? ingat tak update yang lepas? haaa..dalam tu aku sedih kan? ok.... semalam aku hepi pulak.... hmmm..makin kuat rasa sayang aku kat ALLAH....cuba bayangkan.... DIA cuma bagi aku sedikit je dugaan tapi aku dah melatah...tapi Alhamdulillah... Dia masih lagi ingin aku tersenyum bahagia..... dye bagi aku sesuatu yang aku tak dapat nak jangka dan fikir dengan logik...tapi aku tau..tu semua kuasaNYA....  alhamdulillah...ok..kelas dismiss..bai bai.salam

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...