sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Thursday, May 29, 2014

study week mood.

assalamualaikum...selamat tengah malam. kof kof kof.
hmm, sekarang dah STUDY week. tapi macam biasa, aku STUDO je yang banyak. 


erhhh.. "STUDO? apakah?"


ehem. STUDO tu shortform untuk study + tido. haha. entah la, banyak sangat godaan kalu study week ni tiba?

"contohnya?"  *berdehem sambil garu kepala*

contohnya.... movie yang tak best tiba tiba jadi best, novel best best muncul tiba tiba, game pun tiba tiba menarik, pesbuk banyak berita best. haha.aduh laa, banyaaaaaak sungguh godaan. teringat dulu dulu time study week kat matrik. movie game movie game. ulang yang sama je. tapi tetap tak bosan. yang paling takleh terima, hari exam pun main game, exam petang, tengahari tu sempat lagi main game. hahaha.

tapi sekarang dah masuk U, godaan paling kuat TIDO la, pantang ade masa free sikit, mata terus je kuyu. kof kof kof.

tapi jujur dari hati, memang aku tersangat dan teramat jeles dengan orang orang yang rajin study tak kira masa tak kira tempat. tak layan pun orang nak cakap apa. kalau aku, orang tegur sikit, memang aku tutup laa buku tu terus, tak bukak dah.hahaha.

ehem. aku macam gambar kat bawah ni kot.



study hard, but not too hard. perghhh.sebijik sejibun macam aku. hahaha

nasihat aku, korang korang jangan lah jadi macam ni ye, kang nangis tak berlagu macam aku. sedih tengok carrymark sendiri.hahaha

okay lah, ape ape pun. moga kita semua berjaya di dunia dan di akhirat. belajar jangan sampai lupakan kewajipan kita sebagai hamba-Nya. dunia dunia jugak, akhirat jangan lupa. *senyum*

selamat tengah malam.assalamualaikum.

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...