sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Sunday, February 17, 2013

release tension (:

assalamualaikum..

hmmm.. lame dah tinggal blog ni. blogwalking pun dah jarang. habis dah hilang ilmu menulis. haha. takpelah. just nak sharing sharing je. semalam aku dengan kawan kawan pergi LostWorldOfTambun. saja la main main air. (dah namanya tempat main air, nak buat apa lagi kan?haha). 

semalam punya lama kami duk situ, daripada sebelum buka sampai dah nak tutup tempat tu.haha.  biarla... dah bayar mahal mahal kan, jadi enjoy semaksima yang mungkinlah kan, cewaahh... kemain lagi kita.haha

so, apa yang menarik kat situ? aku nak cerita pun serba salah. haha. kenapa? sebab aku boleh main kat bawah bawah ja. gelongsor semua aku boleh pandang sepi je. sebab? sebab aku pakai tracksuit. hahaha. biar lah. kira ok la main air kat bawah tu haaa... nasib baik ade jugak ombak, kurang sikit rasa syahdu takleh main gelongsor, hahahaa.... adui laaa.... aku dah la teringin nak main gelongsor, nak main kat playground kang orang pulak tengok pelik. (yelah, umor pun macam orang dah boleh kahwin nak main gelongsor lagi? jatuh saham aku..errr.hahaha) 

erm... kalau tempat tempat macam ni kan, satu benda yang memang aku tak suka ialah harga makanan. bayangkan, semalam aku makan nasi ayam saja dah tujuh ringgit. campur air 100 plus yang dalam tin tu tiga ringgit setengah.. tapi kalau nak beli air mineral pun, dah tiga ringgit jugak. better aku beli air 100 plus yang beza harga 50 sen tapi ada rasa. adui..gila mahal bagi aku yang bukan anak orang kaya ni *geleng kepala*

ha, semalam kami sempat gak pergi masuk kat bahagian hotsprings. sebelum masuk, test siap siap panas ke tak air tu even kat tepi tu dah tulis siap siap suhu dia. ade 43 darjah celcius, 37, dan lain lain. tapi ada satu ja kot yang kami betul betul berendam. yang tu taktau suhu dia berapa. tak perasan pulak.haha. tapi best. aku try rendam muka dalam tu. seronok seronok.haha

oh ya, semalam ada gua apa entah kat dalam tu, aku masuk la dengan kawan aku. kami cari la apa yang patut dibuat dalam tu. tapi macam takde apa yang kami boleh buat, so kami keluar la. elok kami nak keluar tu ada la sekumpulan lelaki ni haa.. diaorang nak masuk dalam gua tu, jadi kami yang dah masuk ni buat buat la muka seronok keluar dari situ, bukan selalu nak kenakan orang kan.hehe

hmm..ok la... ni dah panjang lagi sekali aku punya post.haha.sorry sorry. sebagai penutup, nah! gambar kami sekeping! tata, assalamualaikum...





6 comments:

Unknown said...

HAHAHAHAHA! lawak aaa cita hg pasal gua.

Unknown said...

HAHAHAHA! lawak la cte hg dkt gua.

mencari hidup indah said...

hehehe menarik....tambun wah bestnye....kepada penulis len kali kait bt joint eventure yew hehehe baru ada........hehehe 4 all hope u all do the best on this final exam on this sem.....

mencari hidup indah said...

4 all freen i hope u all hppy....kepada penulis dan rakan2 do the best the final exam 4 this week

nadiahcenyum said...

@adibah rozali : haha. seronok aku ngan fira pekena orang. :P

nadiahcenyum said...

@hazwan : terima kasih atas doa. (: hehe.memang gembira pun :)

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...