sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Friday, August 3, 2012

..tanpa tajuk..

assalamualaikum...
sume sihat? oke. malam ni nak cite ape yea? wifi kolej aku dah oke? rase macam dah lapuk.haha. takpe la. nak bagitau jugak.haa...kolej aku punya wifi DAH OK SELEPAS AKU BELI BROADBAND. nasib engko le nadiah. haha.
oke la.sebenarnye bukan nak cakap pasal tu pun. sebenarnya aku terasa nak menulis je malam ni. dah boring menulis atas kertas. tulis atas keyboard la pulak. haha.
hmm..alang alang ni kan. terasa nak cerita. hidup aku ni ALLAH jadikan selalu je jumpa orang yang baik baik.alhamdulillah. tapi terkadang aku terasa macam rimas. eh. bukan maksud aku tak suka. suka tapi kadang kadang...yelah..aku pun manusia. yang mana iman selalu je turun naik.. yes, aku bersyukur sebab ALLAH sayang aku. buktinya? boleh kata tiap kali aku mula lalai dan lagho..masih ade insan yang ALLAH titipkan untuk sampaikan pesanNYA... dan aku bersyukur sangat tiap kali mata aku masih lagi boleh basah dengan air mata.sebab? tu tandanya hati aku belum mati. alhamdulillah.
sungguh. bile dikenang balik hidup aku selama hampir dua dekad ni. terlalu banyak masa, hela nafas yang telah aku sia-siakan. kata seorang sahabat aku
" hidup nie xkan pernah adil pada diri kita, jd bersikap adillah pada diri sendiri krn diri kita xkan pernah zalim pada yang mengawalnya.."   

           
 
  dan sungguh. sahabatku itu memang banyak membuat aku tersedar dari lena yang panjang.saat aku terasa down dia mampu kuatkan kembalikan semangat yang memang makin pudar.terima kasih kawan! moga dirimu dipermudahkan segala urusan.huhu..syahdu pulak rasanya post kali ni.maaf.kiranya ade salah dan silap.terkadang bila fikir. banyaknya dosa. andai dosa boleh dipadam ngan pemadam sekalipun mesti tak termampu nak padam. huhuoke la. selamat malam yea semua. selamat beribadah di bulan yang penuh barakah ni. assalamualaikum

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...