sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Tuesday, August 7, 2012

alamak...dah exam!!!!

assalamualaikum...

ape kaba sume? hope sihat la yea dan moga masih lagi diberi kekuatan untuk meneruskan ibadah puasa yang kian bersisa hari demi hari ni. oh ye, sebenarnya aku menulis entri kali ni untuk mengisi kekosongan waktu sementara belum masuk waktu asar sekaligus nak reduce concentration rumus kimia yang pelbagai dalam otak aku ni. hoho. 






haa...sebenarnya sekarang ni aku tengah exam. kiranya dalam mood exam la. hmm..tadi exam macam  best. tau sebab ape? bukan sebab boleh jawab dengan jayanya, tapi sebab koordinat aku yang teramat strategik. dekat giler ngan kipas kot.hahaha. hepi sangat sangat.haha. tapi oleh sebab kedudukan yang teramat dekat ngan kipas tu, maka slip peperiksaan aku dengan bahagia nya terbang ke sana ke mari. aku pulak hanya mampu melihat keadaan yang sadis itu.nak ambik tak boleh. hahaha. so aku biar je la. tunggu je ade pengawas yang tolong amik.

oke.jadi oleh sebab aku memang tak berniat nak panjangkan entri ni kan, so aku nak wish kat kawan kawan. jom bermujahadah! wish kome sume ALL THE BEST and BITTAUFIQ WANNAJAH! buat elok elok tau.....kita ada lagi tiga kali exam kat matriks. means lagi tiga kali otak akan berterabur. hahaha. ok la.salam ramadhan semua. selamat berbuka dan selamat berterawikh yea kawan kawan. assalamualaikum...

p/s : hari ni bahagia sebab first time bagitau kat mak terang terang yang aku sayang mak. hehe (maybe dah biase bagi korang.tapi aku baru first time.huhu). wahhhh..terasa sangat manisnya berkasih sayang kerana ALLAH. hehe. buat sesape yang belum pernah cakap yang korang sayang mak ayah korang. baik cakap tau. best. boleh sengih sorang sorang. hehe. terase macam satu kelegaan. ^__^ oh ye. lupe nak cakap, study study jugak, doa jangan lupe ye kawan kawan. jom kite doa!































No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...