sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Sunday, April 24, 2011

what a cute .........!!!!

If we want to get more time to study...
we must learn to manage our time...
we will have more time to do homework...
go for tuition and relax...

CHORUS:

no one can do everything..
but everyone can do something..
so friend,
please pay attention in our class...
and our teacher...
it is time for a serious thought..

just forget to have fun...
we must to sacrifice so many things...
because of the UPSR...

study..study..study...study.. study
study..study for UPSR..

repeat chorus :
melody : mungkin nanti - peterpan
lyrics by : nurul nadiah ramli


assalamualaikum.....oh ya..ape yang aku tulis kat atas tu eh?? pantun ke sajak ke syair eh??
siap ade melody la chorus la...lyrics by lagi..hehehee...oh ya..name tu ignore je eh?? hehe..
ok lah..sebonanye ni lagu yang bermotifkan belajar....dulu2 zaman aku skola rendah cikgu bi aku a.k.a. sir saifuddin suke sesangat suruh kitaorang rekacipta something dalam english... lagu la..drama la....ehehee....dulu mase darjah 6 sir ade la bahagikan bebudak kelas aku kepada beberapa kumpulan.... oh ya....mase sir duk pilih2 orang nak kumpul2 jadi 1 kumpulan tu....punye la malu aku....mane tak malunye... mule2 tu sir pilih ketua kumpulan...dan aku salah seorang la..hihihi..okeh...stakat tu tak bengang lagi..tapi........lepas je name aku...tetibe sir sebut name ACHIK...ok...achik ni sape pulak yea??? aisehmen..hehehe...dye niy orang digosipkan ngan aku mase dulu2....[tapi tu kat skola je la...kat laen orang laen..hihi...banyak betol scandal aku yang x berape scandal zaman dlu2...hehe]... ok..mase sir sebut name si achik tu...terkejut tahap gaban dah aku niy...mane tak nye....1 kelas duk gelakkan aku...haiyaaa...geram ouhh.... x cukup mase tu....time study grup plak...kawan2 aku ni suke bebeno kenekan aku....selalu je tinggalkan "tempat khas" untuk achik tu..kat mane?? sebelah aku la weh....hahaha..si achik tu plak suke datang lambat....aku nak marah kang...ade yang usik plak   [ cop...aku bukan berat sebelah oke?? :P ] hehe....so susah la jugak aku nak communicate ngan achik niy....haiyaaa.*tepuk dahi*..hahaha....ok..dah cite pasal dye...

haaa...nak tau tak camne aku leh dapat ilham nak reka lagu ni?? ingat senang ke nak reka?? fening2 lalat jugak la..hehehe..tapi kire ok la jugak kot...pasal aku mase tu baru je balik dari bertanding public speaking..aku amik je skrip yang aku hafal tu..susun2 balik..jadi la satu lagu...hehehe... and memang x sangke...masuk je ngan lagu mungkin nanti yang memang lagu terhangat mase tu...hihihi...suke....suke....jadi lepas da siap lagu ni....kitaorang pun practice la.... punye la semangat.... nak bagi harmonis la katakan..hehe..and memang x sangke...kitaorg dapat menang.... yeahhhhh!!! thanks to nasa , jiey hah , cik ieda-deanna , mimie sebab bagi cooperation...cewahhhh..best gitu lorh..hihi...sampai sekarang aku ingat lagi lagu niy ha..almaklumla...sape yang reka,kan? [ceh....x baek bangge kan..??hihi ] 

jadi tu je la kot aku nak share wat mase ni..hehe...
sekadar mengimbau kenangan lalu....
sweet memories bak kate orang...hihi...
k la....
wassalam~~~~


tagline hari ni : miss dat moment guys!!!

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...