sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Wednesday, March 16, 2011

sakit perot!!!!!


i) Pilih bulan kelahiran anda:

Januari - Aku cinta


Februari - Aku gigit


Mac - Aku belasah


April - Aku peluk


Mei - Aku terhantuk


Jun - Aku terkentut depan


Julai - Aku menari dengan


Ogos - Aku pergi dating dengan


September - Aku lambai dekat


Oktober - Aku muntah depan


November - Aku jerit dekat


Disember - Aku terlanggar






ii) Pilih nombor hari jadi anda:


1 - Mak aku


2 - Komputer aku


3 - Liverpool


4 - Garfield


5 - Musuh dalam selimut aku


6 - Gangster


7 - Handphone aku


8 - Gerrard


9 - Driver Bas


10 - Semut


11- Kawan baik aku


12 - Polis


13 - Taik kucing


14 - Patung barbie


15 - Lee Chong Wei


16 - Mak Mertua aku


17 - Mak tiri aku


18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku


19 - Makcik kantin


20 - Sharifah Amani


21 - Upin dan Ipin


22 - Siti Nurhaliza


23 - Spongebob


24 - Cristiano Ronaldo


25 - Bapuk/Maknyah


26 - Kawan aku


27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia


28 - Jiran aku


29 - Orang gila


30 - Taylor swift


31 - Awek cun/ Jejaka tampan






iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:



Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem


Hitam - Sebab aku gila


Pink - Sebab aku suka single


Merah - Sebab mak aku suruh


Biru - Sebab aku tak tahan


Hijau - Sebab aku baik hati


Ungu - Sebab aku cemburu


Kelabu - Sebab bomoh suruh


Kuning - Sebab suka hati aku la


Oren - Sebab aku baru putus cinta


Coklat - Sebab aku tak tentu arah


Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat




KONGSI JAWAPAN ANDA~


assalamualaikum.....ni ak jumpe kat sahabat blogger tadi...
hehehe...klakar gile....penat sgt ak gelak dr td lg...
duk ingt balik besday kwn2....
then ak cari jwpn,,,,
hahahaha....mau trgelak sakan ak..kih3
ni spe2 yg bce niyh...bole jgak nk kongsi jwpn....
bia kte gelak sme2 ....oke???
hihihi...



~wassalam~

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...