sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Saturday, September 14, 2013

selamat tinggal.

assalamualaikum..

oke laa.. selamat tinggal yea. kat sapa? blog? ehhh, insyaALLAH belum sampai masanya. kat sini je laaa tempat untuk aku melalut lalut. haha

ni ha, aku nak ucap selamat tinggal kat

1. encik malas
2.encik banyak songeh
3.encik google. eh? hahaha.. yang ni just joking. marah encik google nanti orang tinggal dia. hee

dah kenapa nak tinggal semua ni? yelah kan.. kalau aku stay malas, banyak songeh semua tuu.. sampai bila laaa hidup aku nak maju.. serius, aku jeles tengok orang lain, berjaya, happy, bahagia. aku jugak di takuk lama. haha. kesiannya kat diri sendiri. hihi

oh ya, korang sihat tak? aku ni haa sejak akhir akhir ni makin kerap demam, tak tau la kenapa. selalu sangat kena hujan kot. ni aku pun dah rasa macam nak demam. menggigil semacam. pijak lantai pun rasa macam pijak ais yang dah cair sedikit.hahaha. sampai kipas pun aku tak pasang langsung. haha

hurm.. ramai yang tanya camane life baru kat U. oke meh aku share sikit. sebenarnya kadang kadang aku macam tak sedar lagi yang sekarang aku dah bergelar mahasiswi. aduyaii.. entah laa kenapa..haha. oh ya, bagi aku macam best duk situ, sebab makanan dia sedap dan murah daaaann banyak. haha.kenyang sangat sangat makan kat situ. makanan jugak laa yang kau ingat ye nadiah. hihi. tapi kan, yang pasti kaki memang akan lenguh sikit, sebab asyik duk jalan ke sana sini. almaklumlah, dulu matrik takde laa sebesar U. hahaha. sekarang ni, nak makan banyak banyak kali pun aku fikir masak masak dulu, sebab malas nak jalan pastu turun naik tangga. hahaha.pemalas betul -_-

hmm, ni haaa, ada satu benda yang buat aku risau dan tak berapa nak happy. tau ape? aku kena belajar FIZIK lagi laa.. huhu.sedihnya sedihnya. bayangkan, time spm dulu pun aku boleh tertidur time jawab paper fizik. ni nak belajar fizik lagi? ALLAHU...nak menangis pun ade ni..huhuhu..takpe takpe.. aku boleh! orang lain boleh takkan aku tak boleh, kan? huhu

oke lah, tuu je kot untuk post kali ni. lain kali aku potpet potpet lagi yea. hee.

p/s : doakan aku berjaya tau.

 assalamualaikum.

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...