sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Sunday, September 18, 2011

gatal tangan nak menulis.hehe

assalamualaikum....

PENGUMUMAN!!!!

ini adalah update pantas.jadi takyah nak mengomel panjang panjang.hehe.hari ni aku takdelah nak tulis panjang panjang.cuma nak bersihkan sikit blog ni..lame x bukak.bile dah buka..mak aihhhh..banyak beno sawangnye. hoho.blog siapekah ini?? hehe..umm..hari ni aku teramatlah penat. cuba bayangkan..semalam 3 assignment and 2 slide aku nak kene buat..fuuuuhhhh!! geli penat...pukul 2 baru leh tido.dah tu bangun pulak pukul 5.30.. nasib baek la tadi dalam lecture hall aku tak sempat nak rase nak ngantuk..hehe..ok..alang alang cite pasal penat ni kann...teringat pulak mase kat umah hari tu..mase tu ade majlis la sikit kan...punye la aku semangat wat keje... tulang belulang aku pun nak semangat juang yang tinggi la jugak...fine...duk aku semangat semangat angkat itu dan ini..tibe tibe....."prakkkkkkk" aiyooooo..tulang belakang aku meragam la pulak...hahahahaa....jadi....

MORALOF THE STORY : MINUM LAH SUSU CAP KAPAL LAYAR!!!

ehhhh..ade ke?xla..gurau je lah..cap kapal layar tu untuk kopi je lah...hehehehe..jadi minum la susu yang macam macam jenis tuuu..anlene lah...fernleaf lah...dutch lady la..ape2 je lah..hehe
k la..now aku nak wat keje pulak...salam

p/s : hari ni takde tagline la pulak.adoi =,="

No comments:

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...