sodiqi usrati...=)

like!!!

liku2 hidup yg panjang ini harus aku tempuhi demi mengejar MARDHOTILLAH...

Friday, August 5, 2011

PUASA MENJENGAH LAGI!

assalamualaikum...salam ramadhan....
uihhh...lame beno eden tak mengupdate ini punye belog.hihi.
kesibukan melande la katekan... ni dah habis UPS jadi macam sunyi tahap gaban la pulak. almaklumlah buku tengok aku,aku tengok buku.hihihi.malas beno eden nak study.studo je yang rajin.haha.

eh eh lupe.ingatkan nak tulis update pasal hari hari aku kat sini.tak jadi la pulak.adoi =,=".hehe. takpelah.nanti la bile dah cuti sem, aku karang puas2 entri biar sampai nak tercabut biji mata nak bace.hihi.

okai.dah alang alang jenguk sini kan.. meh jawab soalan eden.

ape kabo korang sume?

puase sihat...? ke puase korang dah demam? kalu puase korang dah demam..cepat2 jumpe YANG PAKAR tau? ^_^

oh ye... terawih pulak ape kabo. ade tertinggal kat mane mane tak? jangan la tinggal terawih tau. kot la nanti dah takleh jumpe terawih dah.menyesal pulak.huhu.

 soalan last.selalu tak date ngan QURAN? kalu selalu baguslah.tak la  QURAN tu sedih tak berteman.^_^

ok.tu je soalan aku. nak jawab or tak tu terpulang pade diri masing2..tak perlu jawab kat sini kerana diri kite tau ape yg diri kite buat tiap mase..kan kan kan? hehe.

renung2 kan dan selamat beramal! hehe


p/s : hari ni takde gambar la.pinjam laptop kawan.hehe

tagline hari ni : ANDAINYA INI RAMADAN TERAKHIR, LAYAKKAH KITA BERHARI RAYA?

3 comments:

Muhammad hazwan said...

alhmdulilah...kita sbg hamba allah mesti la sntiasa mengingati 1 sama lain

Muhammad hazwan said...

alhmdulilah....kita sbg hmba allah harus lah salinh tolong menolong

nadiahcenyum said...

insyaALLAH wan...same2 lah kite saling beri peringatan yea :)

entry serangkai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...